Debiteurenbeheer

A.K. Administraties draagt zorg voor het voeren van uw debiteurenbeheer, indien gewenst.

  1. Aanleveren facturen (op schrift of digitaal)
  2. Aanleveren bankafschriften (op schrift of digitaal)
  3. De eerste herinnering geschied uit naam van uw bedrijf
  4. Vervolg herinnering geschied uit naam van A.K. Administraties
  5. De ontvangen bedragen t.g.v. bankrekening A.K. Administraties worden aan u gestort
  6. Van de wettelijke rente worden eerst de herinneringskosten afgehaald
  7. Na een tweede herinnering overleggen wij met u de volgende stappen
  8. Bij een gerechtelijke procedure dient u zelf de kosten voor te schieten
  9. Andere details bespreken wij met u op kantoor

Van aangeleverde stukken dient u altijd kopieën te hebben.

  • Afspraken welke zijn gemaakt met klant
  • Adres klant indien gewijzigd
  • Wat van aangeleverde facturen enventueel kas al is ontvangen en op welke datums, dit zelfde geld voor de bank

 

akOm meer te weten te komen, overleg te plegen of vragen beantwoord te zien kunt u contact opnemen of de bel-mij-op gebruiken en uw telefoonnummer achterlaten om gebeld te worden.